Kontakt
Jaroslav Řehák
  Dvořákova 565
  54101   Trutnov
  tel.: +420 603 281 846
 
 Udalosti
DPD
Košík:je prázdny
bez DPH:0.00 Kč
s DPH:0.00 Kč
 Dostupnost produktu
skladom - Pokud je produkt skladem, (tak) bude doručen do 3 dní od objednání.

na objednávku - Pokud není produkt dostupný na našem skladě, tak bude po objednávce objednaný u dodavatele a až následně doručený zákazníkovi (v případě, že ho bude mít dodavatel na skladě jsme ho schopni odeslat do 3 dnů zákazníkovi).

nedostupné - Nevíme kdy produkt bude naskladněný.
  • Podeľte sa o pozitívnu skúsenosť z našej spolupráce a odporučte nás Vašim známym a priateľom:
 Anketa
Jak se vám libí naše produkty ?

Top produkty
82%

Ještě bych něco zlepšil
11%

Průměrný
7%

Nic moc
0%

Reklamační řád

Reklamační řád


V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.


Postup reklamace


Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v našem internetovém obchodě, je nejlepší nám na e-mail nebo telefonicky sdělit popis závady. Poté bude nabídnuta nejrychlejší cesta k vyřízení reklamace a dle povahy zboží adresa servisního střediska, které reklamaci vyřídí. Reklamace můžete zaslat taktéž na naši adresu, viz. Kontakt nebo nejrychlejší cestou přímo do značkového servisu uvedeného na záručním listě výrobku.

Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě neoprávněné reklamace má dodavatel nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele jednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele). Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno kompletní nesmí být mechanicky poškozeno a mělo by být zabaleno v originálním obalu.


Vyřízení reklamace


Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží případně upozorněn na odeslání zboží zpět zákazníkovi.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.